fredag 25 december 2009

God Jul!


2 kommentarer:

  1. Hej! Vilken kul blogg ni har! Jag brukar kolla in alla härliga nya bågar ni lägger upp! En fråga; tar ni in Pradas bågar (Prada står inte i er lista över märken)? Jag var under julen inne på en optiker på annan ort, och där hittade jag ett par Prada-bågar som jag på en halv minut utvecklade ett starkt ha-begär för!! Jag måste ha dom, jag kan inte sova efter det här!!
    Eller har ni någon aning om var på nätet man kan spana in Pradas bågar? Jag kan inte hitta nåt på deras hemsida, och dessa cravings för glasögonbågarna i fråga börjar gå i överstyr!

    SvaraRadera
  2. Ja vi har Prada. (Tack för info, det måste in på hemsidan!)Kom in och kolla. Vi har 30-50% på en del Pradabågar. Tänk mom du har tur och "din" är på rea...?

    SvaraRadera